Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

απλα και ομορφα..χιπ χοπ..


ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΣΚΕΨΗ..














ΗΙΡ ΗΟΡ ME AΞΙΑ...



ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ...










παιζοντας στο ραδιοφωνο ενα τραγουδι..απεναντι μου ηταν η σιωπη και σκεψεις..οπως και το ρολοι να γυρναει ο χρονος..να μου θυμιζει οτι περνα ο καιρος,ο χρονος..και γω τι?να νιωθω μονος αλλα εκει εξω καποιος να ακουει..μαγικο αισθημα..οπως και οταν λεω μια σκεψη και καποιος μου μεταφερει μια εικονα με ενα μηνυμα..μαγικο αισθημα και αυτο..ποσο ομως σοβαρος πρεπει να στεκεσαι στο μικροφωνο??

ειτε εισαι δημιουργος..ειτε εισαι παρουσιαστης..αξιοπρεπεια για τον εαυτο σου..πανω απο τα βραχια να εισαι με το χερι υψωμενο στον μαυρο ουρανο με μια δαδα..

να σκορπας φως..εκει στον απεραντο ουρανο της σκεψης..

το χιπ χοπ δεν ειναι κατι απλο..ειναι ζωη..την απολαμβανεις ακουγοντας..την απολαμβανεις γραφοντας..την απολαμβανεις τραγουδωντας..

ετσι και γω..στεκω με τους λιγοστους μου στιχους..απεναντι στον εαυτο μου και στον κοσμο μου..τους ανθρωπους μου δηλαδη..

για τον χρονο που περναει..αφηνω τα τραγουδια του καριμαλη,του τσιαμποκαλου,του κανταρη,του ανδρεικελου,του καραγιαννη,του βσ(βομβιστες συνειδησης),του πετσουκη,των αντιποινα,του αιρετικου..να σκορπανε εκει εξω..αυτο ειναι για μενα,το κουσουρι μου δηλαδη..να παιζω τη αξιοπρεπεια..

μου επιτρεπεις ακροατη?

ετσι απλα και ομορφα...

Η ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΝΑ ΚΑΙΕΙ ΑΚΟΜΑ...

ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ..










Δεν υπάρχουν σχόλια: