Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

μαθε..ακου...ενημερωσου...η μουσικη σου ανηκει...


το αρθρο ειναι απο το περιοδικο ΕΠΕΙΟΣ

γεια και χαρα...
ειμαι ο Πουλιος ο παναγιωτης υπευθυνος για το συγκεκριμενο site και την αρθρογραφια του..
μετα απο χρονια ακροατης,μουσικος,δημιουργος και στιχουργος της χιπ χοπ μουσικης δηλωνω οτι εχω διαλεξει να ριξω τις ταμπελες που εχει να κανουν κυριως με την εκτιμηση και τον σεβασμο που πρεπει να εχουμε για την καλη μουσικη.
οταν εννοεις καλη μουσικη μου ελεγε ενας ακροατης στο ραδιοφωνο τι σκεφτεσαι?
σκεφτομαι ολα τα ειδη που σε κανουν σκεπτομενο στο σημερα...περασαμε ενα μεγαλο διαστημα μιας κωλο καταστασης στα χρονια του 90 που χασαμε την ταυτοτητα μας απο το γενικο μπαχαλο που μας προσφεραν στα τραγουδια...τους εβλεπες παντου...σε οθονες...περιοδικα...ραδιοφωνα....ολοι μας εχουμε ευθυνη για αυτη την καταντια...γνωστα και τα αποτελεσματα στο σημερα...ο πολιτισμος σε καθε μορφη πρεπει να μεινει αυθεντικος...να αποβαλλει αν και το εκανε και συνεχιζει να το κανει τους φελους και τα βαριδια....οταν αυτη η σκηνη σε καθε μορφη της..ειτε ροκ..ειτε...λαικα...ειτε εντεχνο..ειτε μεταλ....ηταν φτιαγμενη με σαπια σανιδια...λογω της νοοοτροπιας κερδους..τοτε δεν υπηρχε ελπιδα..
αναρωτιεσαι αν υπαρχει σημερα?
ναι ειναι η πρωτη φορα που μπορω και αισιοδοξω οτι το ελληνικο τραγουδι μπηκε στο σωστο μονοπατι..ξεπηδανε απο καθε γωνια της χωρας φωτιες(παρεες δημιουργιας)και οδηγανε τα παντα στο καλυτερο μελλον.ναι ειμαι αισιοδοξος...οτι η μουσικη πρεπει να βγει απο τις σταχτες της...οταν το σκυλοποπ πνεει τα λησθια ειμαι χαρουμενος..αν και τα τηλεοπτικα καναλια στηριζουν με νυχια κ με δοντια ξανθιες τιγκα στο οξυζενε...δυστυχως δεν μου ακουμπανε την ματια μου...εχω επιλογες πλεον..μεγαλο ρολο ευτυχως επαιξε το ιντερνετ...η καταρρευση των δισκογραφικων δεν μου λεει κατι..ισα ισα τουλαχιστον ξερω οτι μπορω να ακουσω,να βγαλω,να δημιουργησω κατι μονος μου χωρις νταβαδες...
θα θελα μια παρακληση για μας τους λεγομενους χιπ χοπαδες,...οταν παιρνεις μια μουσικη δειγμα απο εναν συνθετη σεβασου τον..μαθε να εκτιμας...η εκτιμηση ερχεται μεσα απο την ενημερωση στον ιδιο τον συνθετη..μου εφαγε πολλα χρονια να βρω ,να ψαξω τους τραγουδοποιους,τους μουσικους και να τους ζητησω την αδεια τους...ειναι οτι ομορφοτερο αυτο..καντο.
εχω ενα τεραστιο χαμογελο οταν ξερω οτι ενα 18 τις εκατο εφερε το ραδιο θηβα 97.5 στην 4 θεση των δημοσκοπησεων..αλλα ξερω...οτι η καλη μουσικη ειναι το αναχωμα στην ασχημια.
η μουσικη ακροατη σου ανηκει...αν εισαι δημιουργος εμπαργκο στα πληρωμενα σαιτ..δεν αξιζει ουτε να τα φτυσεις.
μην ξεχναμε...η μουσικη ειναι η ιδια ζωη...
εχουμε επιλογες πλεον..ειμαστε εμεις οι ακροατες ας γινουμε και δημιουργοι..
με εκτιμηση και τιμη

Δεν υπάρχουν σχόλια: