Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΘΗΒΑ 97.5 ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ..νεος δισκος..ΑΒΡΑΑΜ..

Ενδιάμεση στάση

Ενδιάμεση στάση

Λίγα λόγια για τον δίσκο:

Υπάρχουν στιγμές που κάθεσαι στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι, σκέφτεσαι το απόλυτο κενό, και τα πάντα. Σκέψεις περνάνε, χάνονται, άλλες έρχονται, στριφογυρίζουν για λίγο και φεύγουν. Μόνο το λευκό ταβάνι μένει αγέροχο να σε κοιτά, να το κοιτάς και να μην λέτε τίποτα. Απόλυτη σιωπή. Το album αυτό έγινε κάπως έτσι. Όσες σκέψεις περάσαν από το μυαλό μου κάτι τέτοιες στιγμές γίνανε μελάνι και στίχοι στο χαρτί μου. Αργότερα απέκτησαν και ηχητική διάσταση στο μικρόφωνο. Το έντυσα και με μερικές φωτογραφίες δικές μου και να, κάπως έτσι απέκτησε οντότητα. Έγραψα στίχους, έκοψα λούπες, έπαιξα με samples, γρατζούνισα την κιθάρα, πάτησα τα πλήκτρα στο αρμόνιο και τα pads στο mpd, πέρασα βραδιές με σκέψεις για το πως πρέπει να είναι το κάθε κομμάτι, ηχογράφησα, μίξαρα (άθλια) με όσα μέσα είχα, σχεδίασα το εξώφυλλο και το booklet και εν τέλη προέκυψε αυτό το πράγμα που λέγεται «Ενδιάμεση στάση», το ονόμασα έτσι γιατί είναι απλά μια στάση στην διαδρομή από τα προηγούμενα demos προς το κάτι καλύτερο που θέλω να κάνω αργότερα. Έχω την αυτογνωσία ότι δεν είναι το αρτιότερο πράγμα μουσικά στο κόσμο αλλά ξέρεις κάτι, δεν με πολυνοιάζει, φτάνει που είναι ολόδικο μου, από την αρχή ως το τέλος. Αν το εκτιμήσει έστω και ένας μου αρκεί αν όχι δεν πειράζει, πάμε παρακάτω...
http://e-avraam.com/?p=252 ΚΛΙΚ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: