Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Πάνος Μαλαχιάς - Μέσα στα μάτια σου (official videoclip)




Πάνος Μαλαχιάς - 'Μέσα στα μάτια σου'
CD 'Ποια ζωή δεν έχει λάθη' Rising Star Label - 2018 - rsp.gr Μουσική: Πάνος Μαλαχιάς Στίχοι: Κώστας Στριφτός Πάνος Μαλαχιάς: Τραγούδι-Κιθάρες Λευτέρης Πουλιού:Πλήκτρα-Hammond Μάνος Δελώτης: Μπάσο Χρήστος Μούχλιας: Τύμπανα Ηχογράφηση-μίξη-mastering: Μάνος Κουτσάκης / Διαγωγή κοσμία studio Σκηνοθεσία-μοντάζ: Λευτέρης Δούρος http://panosmalahias.com/ http://rsp.gr/ Στίχοι: Πες μου αν ακόμα θυμάσαι Ή αν όλα είναι πια ξεχασμένα Είναι οι μέρες ατέλειωτες Κι όλα γύρω μοιάζουνε ξένα Κάθε στιγμή μακριά σου εγώ πεθαίνω Και συ με κοιτάς μ'ένα βλέμμα αδειανό… (Επωδός) Μέσα στα μάτια σου ζω Η πνοή μου στο δάκρυ σου σβήνει Πάνω στα χείλη σου εγώ Η σιωπή σου αργά με προδίδει και μέσα στα όνειρα πεθαίνω… Πες μου αν ακόμα αισθάνεσαι Ή αν όλα είναι πια ένα ψέμα Είναι οι νύχτες ασύδοτες Και η βροχή ξεπλένει το αίμα Κάθε στιγμή μακριά σου εγώ πεθαίνω Και συ με κοιτάς μ'ένα βλέμμα αδειανό…

Δεν υπάρχουν σχόλια: