Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ συναντά τον Πουλιο Παναγιώτη..ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.

Ο ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ συναντά τον Πουλιο Παναγιώτη Το ελληνικό τραγούδι έχει μέλλον..ειδικά όταν έχεις να παρουσιάσεις πρόσωπα που μπορούν και κοιτούν κατάματα την ίδια την αλήθεια τους,είναι ένας σοβαρός λόγος να χαίρεσαι να τους ακούς ,να τους συζητάς ,να κλέβεις λίγο από την ελπίδα τους σε αυτές τις δύσκολες ώρες που ζουμε. Κυρίες και κύριοι ο Αναστάσης Κουλούρης απολαυστε τον..
 • Αναστα'ση καταρχάς να σε ευχαριστησουμε για την τιμή που μας έκανες.

 Α.Κ- Αρχικά, να σου πω πως είναι δική μου τιμή και χαρά, δε θεωρώ δεδομένο το ενδιαφέρον σας και όταν υπάρχει με κάνει ευτυχή. Ίσως να σημαίνει ότι κάνω και εγώ κάτι καλό.

 • Ήδη είσαι στο στούντιο και έχουμε πληροφορίες ότι τον Οκτώβριο έρχεται το πρώτο single με τίτλο '' ΔΕ ΣΕ ΞΕΠΈΡΑΣΑ ΠΟΤΈ ΜΟΥ.Πες μας λίγα λόγια..
 Α.Κ-Πρόκειται για ένα νέο τραγούδι στο οποίο έχω γράψει τους στίχους και τη μουσική, είναι μια μπαλάντα με πολύ έντονα ροκ και λαικά στοιχεία, που πιστεύω ότι θα κάνει επιτυχία. Είναι ένα βιωματικό τραγούδι το οποίο πιστεύω πως θα μιλήσει σε πολλές μοναχικές και μη, ψυχές. Αποτελεί ένα από τα τραγούδια – προπομπούς του νέου μου δίσκου που θα κυκλοφορήσει τους πρώτους μήνες του 2014.
 • Μπήκες στην μεγάλη οικογένεια της Universal τι προοπτική δίνει αυτή η ευκαιρία στην καριέρα σου?
 Α.Κ- Ευχαριστώ πολύ τον κύριο Μίλτο Καρατζά, που με εμπιστεύθηκε, με πίστεψε και με έβαλε στη νέα αυτή μεγάλη δισκογραφική οικογένεια. Ανήκω στους ανθρώπους που έχουν περάσει δια πυρός και σιδήρου και έτσι μια ώθηση τέτοιου βεληνεκούς με έχει κάνει να έχω περισσότερη όρεξη για δημιουργία και δουλειά.
 • Θεωρείς μεγάλο σου δάσκαλο τον Σταμάτη Γονιδη, με ποιο τρόπο σε έχει επηρεάσει και σε έχει βοηθήσει στην πορεία σου?
Α.Κ-Ο κύριος Γονίδης θεωρώ κατά τη γνώμη μου πως είναι ο κορυφαίος Έλληνας καλλιτέχνης στον ευρύτερο χώρο της μουσικής. Η επαφή μας κρατάει από πολύ παλιά, ήταν η αιτία που έφυγα από το κλασικό τραγούδι και όλα τα υπόλοιπα και βρήκα τη μουσική μου ταυτότητα. Δεν επηρεάζομαι όμως κατά τα άλλα, καθώς έχω τη δική μου μοναχική πορεία με βάση την προσωπική μου φιλοσοφία σχετικά με τη μουσική και όχι μόνο, επιλογές, όντας αυτόφωτος και αυθύπαρκτος. Ταυτιζόμαστε στο ότι η μουσική εκτός των άλλων, κατά βάση είναι ψυχή και αλήθεια.
 • Με ποιους άλλους ''μεγάλους του χώρου είναι το όνειρο σου να συνεργαστείς?
 Α.Κ-Δεν κάνω σχέδια εύκολα στη ζωή μου, αλλά κάνω αφειδώς όνειρα. Κυρίως σκέπτομαι πως θα είμαι σε 40 χρόνια πρώτα ο Θεός και τι θα έχω αφήσει πίσω μου σε αυτή τη ζωή. Εκτιμώ παρ’ ολ’ αυτά πολλούς καλλιτέχνες που θα ήταν τιμή μου να συνεργαστώ μαζί τους ίσως κάποια στιγμή, όπως ο Γιάννης Πάριος, ο Χρήστος Δάντης, η Χάρις Αλεξίου και πολλοί ακόμη αξιόλογοι καλλιτέχνες και άνθρωποι.
 • Το 2012 κυκλοφόρησε ο πρώτος σου δίσκος με τίτλο''Από Παιδί ονειρευομουνα'' ο οποίος έγινε χρυσος.Δεν είναι ρίσκο πιστεύεις σε αυτές τις εποχές ένας νέος να ποντάρει στο να διαλέγει να κυκλοφορεί δουλειές με τον παραδοσιακό τρόπο του cd και όχι ψηφιακά?
Α.Κ- Τα τραγούδια μου όλα υπάρχουν σε ψηφιακή μορφή, σε I tunes αλλά και άλλες μορφές, όπως επίσης και στο youtube, αλλά θεωρώ ότι ο καλλιτέχνης χωρίς δισκογραφία με ποιότητα και αισθητική δεν έχει σφραγίδα.
 • Πιστεύεις ότι θα τα καταφέρουμε να βγούμε απο τον μεγαλύτερο εχθρό την φτώχεια με όλα φυσικά τα δεινά που έχει η καθημερινοτητα του πολίτη?
 Α.Κ- Είμαι φύσει και θέσει αισιόδοξος, λόγω ιδιότητος θα μπορούσα να κάνω για ώρες συζήτηση και ανάλυση για αυτό το θέμα. Εγώ ξέρω τη φτώχεια στη ζωή μου και στους γύρω μου από τότε που γεννήθηκα. Πιστεύω απλά ότι τα τελευταία χρόνια παίρνουμε ένα μάθημα που μας αξίζει, χάνοντας την αλόγιστη καλοπέρασή μας. Όταν μάθουμε να είμαστε σωστοί πολίτες σε κάθε μας έκφανση και σωστοί άνθρωποι στις διαπροσωπικές μας σχέσεις , νομίζω πως θα βελτιωθούν τα πράγματα. Από τον τρόπο που οδηγούμε, εργαζόμαστε, λειτουργούμε ως πολίτες εν γένει και ως άνθρωποι στη ζωή μας, φανερώνουμε έλλειψη παιδείας, για αυτό και βλέπουμε έξαρση βίας σε πολλά επίπεδα και λάθος ανθρώπους στις καίριες θέσεις εξουσίας. Ο εγωισμός και ο παρτακισμός ως επί τω πλείστον χαρακτηρίζει τον τρόπο λειτουργίας μας.
 • Προσωπικά θέλω να σε ρωτήσω..Πως ήταν η εμπειρία σου να εργαστεις στις Φυλακές Κορυδαλλού και ως καθηγητής μέσης εκπαίδευσής,τι ερεθίσματα σου έδωσε αυτη η σελίδα στην ζωή σου?
 Α.Κ- Α,Κ-Κάθε βίωμα και εμπειρία, όταν τη μετουσιώνεις σε πείρα μέσα από δύσκολες ψυχοπνευματικές διεργασίες σίγουρα σε κάνει καλύτερο άνθρωπο στην πορεία της ζωής σου και εν προκειμένω σε κάνει πιο ευαίσθητο στην καλλιτεχνική σου υπόσταση.
 • Ανασταση με ποιο τρόπο μπορούν να μαθαίνουν νέα σου οι ακροατές και να επικοινωνούν με σένα?
Α.Κ- Μπορούν όσοι θέλουν και από το προφίλ, τη σελίδα και την ομάδα μου στο φέισμπουκ αλλά και από όσα ΜΜΕ φιλοξενούν το έργο μου και τα καλλιτεχνικά νέα μου.
 • Ενα τελευταιο μηνυμα που θες να μοιραστεις?
 Α.Κ-Αχ και να ‘μουνα ξανά 18 / για να ζήσω πάλι το όνειρο αυτό / να ‘μαι πάντοτε το θύμα μιας αγάπης / και στον έρωτα τρελλός επαναστάτης / λίγο μετά το γολγοθά της εφηβείας / να ψάχνω πόρτες και στιγμές ελευθερίας / να κάνω όνειρα για μένα και τους άλλους / και να μη βρίσκω στη ζωή μου αντιπάλους /. Μέσα από τους στίχους ενός εκ των νέων μου τραγουδιών, με τίτλο ‘’18‘’, ίσως να μπορώ να εκφράσω περισσότερα από μια απλή ευχή ή κάτι άλλο. Σας ευχαριστώ πολύ. Χαίρετε ! ! ! ! ! !

 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
 Ο Αναστάσης Κουλούρης γεννήθηκε στο δήμο Χαλανδρίου Αττικής στις 21 Ιανουαρίου 1983. Ασχολείται με τη μουσική από το 1989. Έχει μουσικές σπουδές πιάνου, κιθάρας, μπουζουκιού, φλογέρας, Θεωρίας της Μουσικής, Κλασσικού και Βυζαντινού τραγουδιού στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και στο Ωδείο Κόνταλυ. Εργάζεται επαγγελματικά ως τραγουδοποιός από το 2003 σε μικρά σχήματα. Το πρώτου του demo album το έκανε το 2004 στο οποίο περιλαμβάνονταν τα τραγούδια "Σε ζητώ" και "Ο ένας και μοναδικός θεός μου". Το 2012 κυκλοφόρησε ο πρώτος ολοκληρωμένος του δίσκος με τίτλο "Από παιδί ονειρευόμουνα", ο οποίος θα αποτελείται από 13 κομμάτια σε μουσική και στίχους κυρίως του ιδίου, καθώς και των δυο καταξιωμένων δημιουργών, του Ανδρέα Μέξα και του Γιώργου Παπαγιαννόπουλου ο οποίος έγινε χρυσός σε μια δύσκολη εποχή της δισκογραφίας! Μαζί με την ορχήστρα του έχει κάνει πολλές live εμφανίσεις με απρόσμενα μεγάλη προσέλευση κόσμου και ως πρώτο όνομα σε νυχτερινά σχήματα. Επιπλέον, είναι Πτυχιούχος Κοινωνιολογίας με κατεύθυνση Εγκληματολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Επίσης, έχει κάνει σπουδές Ψυχολογίας και από το 2011 κάνει το μεταπτυχιακό του στη Συμβουλευτική Ψυχολογία. Έχει εργαστεί στις Φυλακές Κορυδαλλού και ως καθηγητής μέσης εκπαίδευσης καθώς και σε άλλες εργασίες βιοποριστικού χαρακτήρα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: